^Ugrás felülre

"Magyarnak lenni" tábor - Algyő, Kelebia

től(tól) 2019. Július 29. , Hétfő -  08:00
Címzett 2019. Augusztus 04. , Vasárnap - 17:00
által  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Találatok : 1952

A 4. Magyarnak lenni tábort július 29 és augusztus 4-e között szervezte meg a Gyevi Art Kulturális Egyesület és a kelebiai Gaál Ferenc Magyar Művelődési Egyesület.
Íme a beszámoló a gyerekektől:

1. nap: 9 órára érkeztünk az algyői Alkotóházhoz. Már vártak ott minket a Délmagyarország c. napilap újságírói és fotósa. Két csoportra osztottak bennünket. A csapat egyik fele Molnárné Süli-Zakar Zitával agyagozott, míg a másik csoport Szabó Beátával nemezelt. A Levendula Hotel éttermében ebédeltünk. Amikor már mindenki befejezte a nemezelést és az agyagozást ,  a fiúk fociztak. Ezután a vendég gyerekek algyői családoknál töltötték az éjszakát.
  2. nap:  9 órakor találkoztunk a Faluház előtt. Ide érkezett a lovaskocsi is, mely végig vitt bennünket Süli András életének fontos helyszínein. Bakos Erikával rajzoltunk a látottakról. Délután stencileztünk Boldizsárné Marikával és Kocsisné Ildikóval.
  3. nap: 8 órakor indultunk Ópusztaszerre. Délelőtt kijutottunk a labirintusokból és számháborúztunk. A Szeri Csárdában ebédeltünk, majd megnéztük a Feszty-körképet és elmentünk a skanzenbe. A Gőzös büfében palacsintáztunk, majd íjászkodtunk, és Algyő felé vettük az irányt.
  4. nap: 8 órakor elbúcsúztunk szüleinktől és a minket befogadó családoktól, majd elindultunk Kelebiára. A plébánián Huber Erikával játszottunk, majd gipsz címert festettünk és könyvjelzőt készítettünk. A vacsora pizza volt, amit közösen készítettünk el. Ezután elfoglaltuk a szállást, családoknál.
  5. nap: 9  órakor mobiltartót készítettünk és a fiúkkal amerikai és japán focit játszottunk. Délután az Adai Strandfürdőben voltunk. Itt vacsoráztunk. Kicsit borult volt az ég, de ez senkinek sem vette el a kedvét a fürdéstől.

6. nap: Somogyi Szilviával újrahasznosított díszeket készítettünk. Ebéd után Kecskés István rendhagyó énekórát tartott nekünk és ezután megnéztük az Istenek és Királyok című filmet. Az Ergela lovastanyán lovagoltunk és vacsoráztunk.

7.nap: Elbúcsúztunk és hazamentünk.